Panasonic loves you

Discussion in 'The Watering Hole' started by pharaviel, Jul 8, 2012.

  1. pharaviel

    pharaviel Mu-43 Veteran

    313
    Jun 20, 2011
    Reggio Emilia, Italy
    Daniele Frizzi
    Today at work I received this mail. I hope none of us would ever need something like that, but read:

    ITALIAN VERSION
    Panasonic: servizio di assistenza gratuita per i clienti* colpiti dal terremoto

    Panasonic Italia desidera offrire alla popolazione residente nei paesi colpiti dal recente sisma un servizio di riparazione gratuita dei prodotti**, audio-video consumer, elettrodomestici, eventualmente danneggiati.

    L'iniziativa - fra altre ad oggi allo studio - è dedicata ai comuni colpiti dal sisma, per i quali il Ministero dell'Economia e delle Finanze ha indetto con decreto del 1 Giugno la sospensione dei pagamenti e degli adempimenti fiscali.

    Rientrano in questa iniziativa i prodotti** Panasonic che per cause chiaramente riconducibili al terremoto (es. presenza di ammaccature, rotture evidenti, segni di schiacciamento) siano trasportabili presso i nostri centri di assistenza per valutazione di riparabilità, che rimane ad esclusiva discrezione di Panasonic.

    L'iniziativa sarà attiva da oggi e sino a tutto il prossimo 30 settembre 2012.

    Per ulteriori informazioni su questa iniziativa, invitiamo i nostri clienti a chiamare il nostro call center per conoscere preventivamente le modalità applicative di questa operazione allo 02 6707 2556 (Lunedì-Venerdì, ore 9:00-18:00)

    *L'iniziativa è rivolta ai soli clienti finali con esclusione di negozi, rivenditori, aziende ed ogni tipo di uso professionale.

    **L'inziativa è rivolta ai soli prodotti di tipo consumer audio, video, elettrodomestici. Si esclude ogni prodotto e impianto per l'aria condizionata.

    ENGLISH (googletranslated)

    Panasonic: free service for customers affected by the earthquake *

    Panasonic wants to offer Italy the population living in countries affected by the recent earthquake a free repair service ** products, audio-video consumer appliances, are damaged.

    The initiative - among other study to date - is dedicated to the municipalities affected by the earthquake, for which the Ministry of Economy and Finance has issued a decree of June 1 suspension of payments and fiscal requirements.

    Part of this initiative products ** Panasonic for reasons that are clearly due to the earthquake (eg, dents, cracks obvious signs of crushing) are transported from our service centers for evaluation of repairable, which remains at the sole discretion of Panasonic .

    The initiative will be active from today until the end of next September 30, 2012.

    For more information about this initiative, we invite our customers to call our call center to know in advance the mode of application of this operation at 02 6707 2556 (Monday-Friday, hours 9:00-18:00)

    * The initiative is directed only to the final customers, except for shops, retailers, companies and every type of business use.

    ** The initiative is directed only to consumer products like audio, video, home appliances. It excludes all product and installation for air conditioning.