1. All transactions (buy, sell, and trade) in the Buy & Sell forum are strictly at your own risk. Mu-43.com and its owner are not affiliated with anyone buying, selling, or trading on the board. We are not liable for any misrepresentation, fraud or spam posted here. The remainder of our Buy & Sell forum rules are in the Site Terms of Service, which you can read here: https://www.mu-43.com/help/terms

[EXPIRED] OLympus E-PL2

Discussion in 'Expired Listings' started by Fabrizio, Dec 15, 2011.

1. Fabrizio

Fabrizio New to Mu-43

Rating - 100%
    1   0   0

5
    Jun 30, 2010
    Genoa
    I want a black Epl2 in perfect conditions.
    I'm in Italy , i'll pay by paypal.

Regards :smile:

Fabrizio

Found it!!

2. SRHEdD

SRHEdD Mu-43 Top Veteran

Rating - 100%
    35   0   0

978
    Feb 24, 2011
    Viera, Florida USA
    Steve
    Well, not quite perfect, but 90-95%. One small scratch on upper left of screen, one small rub under lens mount. With the 14-42 II lens. Black, boxed with all accessories.

I'm going to buy a E-P3, so this one can go if you're interested. I can even include the lens hood for the kit lens ($35.00). What's a fair price plus shipping? $395 or so?

Steve

3. simort

simort Mu-43 Rookie

0   0   0

10
    Dec 21, 2011
    (sorry, Italian follows)

Fabrizio, se ti interessa ho una e-pl 2 che vorrei vendere. Comperata usata su ebay, è in eccellenti condizioni, a parte un alone sullo schermo che si nota solo in certe condizioni e che non pregiudica affatto la composizione o la visione delle immagini. Incluso con la macchina c'è l'obiettivo 14-42 in condizioni perfette. Il manuale è in tedesco, ma ti posso fornire il manuale italiano stampato da me. Il prezzo è di 350 euro più spese di spedizione con pacco celere. Se ti interessa mandami il tuo indirizzo di posta elettronica in messaggio privato e ti mando qualche foto. Se vuoi vedere la macchina di persona, io sono della provincia di cuneo, ma in questo periodo di feste mi è difficile spostarmi molto.
    Fammi sapere!

Simone

4. Fabrizio

Fabrizio New to Mu-43

Rating - 100%
    1   0   0

5
    Jun 30, 2010
    Genoa
    I've found the camera in Netherlands by Rob....