- Real Name
- Richard
Jag kan räkna upp till 10. Allt annat är Google.Snackar du svenska! Det visste jag inte. Kul!
Jag kan räkna upp till 10. Allt annat är Google.Snackar du svenska! Det visste jag inte. Kul!
OK, I am relieved! If everyone starts talking Swedish I will have no secrets any longer!Jag kan räkna upp till 10. Allt annat är Google.
Pratar vi inte alla svenska?OK, I am relieved! If everyone starts talking Swedish I will have no secrets any longer!
This is about someone who can to a hundred:
OK, förut trodde jag att jag var tillräckligt paranoid, men nu inser jag att det är dags att bli rejält paranoid!Pratar vi inte alla svenska?
Jag hörde att Sverige hoppas kunna ansluta sig till Storbritannien (igen).Pratar vi inte alla svenska?
Vad ska vi göra???? Kan du esperanto?OK, förut trodde jag att jag var tillräckligt paranoid, men nu inser jag att det är dags att bli rejält paranoid!
Undrar var jag kan köpa överlevnadssaker vid den här tiden på dygnet?
Borde nog skaffa ett skjutvapen för att kunna försvara mig mot dom kommande horderna från väster!![]()
Kommer de i båtar igen? Erbjud dem bara kvinnorna och en ölkärl, och se om de kommer att segla iväg!Jag hörde att Sverige hoppas kunna ansluta sig till Storbritannien (igen).
Vi måste försöka välkomna dem!
One came to England and took me back with him. <3Kommer de i båtar igen? Erbjud dem bara kvinnorna och en ölkärl, och se om de kommer att segla iväg!
Ansluta? Du menar väl annektera? Precis som för sisådär en 1200 år sen.Jag hörde att Sverige hoppas kunna ansluta sig till Storbritannien (igen).
Vi måste försöka välkomna dem!
Ansluta? Du menar väl annektera? Precis som för sisådär en 1200 år sen.
Vi var nog inte så välkomna då.![]()
So have we, now we only try to take over the world with our Apps, our music and our industries. (Spotify, all music in the world has Swedes involved and of course IKEA!)Vi har gått vidare. Alla barn i Storbritannien får klä sig som vikingar för historielektioner. Svenska möbler är mycket populära här.
And don't forget EXCELLENT cooking classesSo have we, now we only try to take over the world with our Apps, our music and our industries. (Spotify, all music in the world has Swedes involved and of course IKEA!)![]()